Uw winkelwagen

U heeft niets in uw winkelwagen.

Een Buffet bestellen was nog nooit zo makkelijk

Een Buffet bestellen was nog nooit zo makkelijk

Buffet bestellen

Buffet online bestellen en thuisbezorgen ?

Zo makkelijk kan dat zijn, wij bezorgen buffetten in geheel Nederland

Hieronder geven wij een korte uitleg hoe het bestelle van een buffet werkt, mocht u toch nog vragen hebben, schroom dan niet ons te bellen : 020 - 894.50.39

U kunt uw buffet bestelling tot vijf dagen voor de gewenste bezorgdatum opgeven.

Stap 1
Klik het gewenste buffetmenu aan en vul het aantal personen in waarvoor u een bestelling wilt doen. Klik vervolgens op ‘bestellen, of op ‘verder winkelen’, wanneer u andere buffetten wenst te bestellen.

Stap 2
Controleer de gegevens van uw bestelling.

Stap 3
U wordt gevraagd of uw bestelling een eenmalige aankoop betreft of dat u een account wilt aanmaken. U vult vervolgens de gevraagde gegevens in, zoals het bezorgadres en de gewenste bezorgdatum en -tijd. Wij zullen zoveel mogelijk rekening houden met uw opgegeven tijdstip. Wij willen u er echter op wijzen dat het moment van de definitieve bezorging afhangt van onze bezorgroutes. Wij sturen u 1 dag voor de aflevering een sms, of nemen telefonisch of per e-mail contact met u op voor een indicatie aflevertijd.

Stap 4
Geef uw betaalwijze aan. U betaalt contant of via iDEAL. Wij vragen u vervolgens om uw bestelling te controleren. Is deze correct? Klik dan op ‘plaats bestelling’. U ontvangt van ons per e-mail een bevestiging van uw bestelling. 

Winkelwagen
De winkelwagen houdt uw bestellingen bij en u ziet dus snel wat u reeds bij ons heeft besteld.

Adresgegevens
Hier geeft u het bezorgadres van de bestelling op en u kunt ook een factuuradres invoeren. U kunt, desgewenst, een ander factuuradres dan uw bezorgadres opgeven. Ook geeft u uw gewenste bezorgtijd aan. Wij nemen één dag voor de bezorging van uw bestelling per telefoon of via e-mail contact met u op om de verwachte bezorgtijd te bevestigen.

Voor bijzondere en zeer specifieke bezorgtijden brengen wij een kleine meerprijs in rekening. Neemt u hiervoor contact met ons op via 020-894 50 39.

Account aanmaken
Indien u onze van onze diensten meerdere malen denkt gebruik te maken, kunt u het beste een account aanmaken om in de toekomst sneller tot bestellen over te gaan. Voor het aanmaken van een account gaat u naar ‘inloggen’ (rechtsboven op deze pagina). U klikt vervolgens op ‘Ik ben nieuw bij Buffetgemak.nl’. U vult uw gegevens in en maakt zo een profiel aan. Bij een succesvolle aanmelding kunt u gelijk een bestelling plaatsen.

Wachtwoord
Klik hier op wachtwoord Buffetgemak kwijt als u uw wachtwoord bent vergeten. U wordt vervolgens om uw e-mailadres gevraagd. Als u deze invult ontvangt u binnen enkele minuten een e-mail van ons met een persoonlijke link. U klikt op deze link en kunt gelijk een nieuw wachtwoord aanmaken.

Wijziging gegevens
U kunt in uw account zelf uw gegevens (waaronder e-mailadres, creditcardgegevens en wachtwoord) wijzigen. Tevens kunt u hier meerdere factuur- en bezorgadressen opgeven. Houdt u er rekening mee dat eventuele betalingsherinneringen naar het laatst gebruikte factuuradres worden verstuurd.

Een bestelling wijzigen of annuleren
U kunt uw bestelling tot 5 dagen werkdagen voor de aflevering aan ons opgeven. Kleine wijzigingen in het aantal personen kunt u tot 2 dagen voor de aflevering aan ons telefonisch of per email doorgeven.

Een buffet voor minimaal 30 personen
Voor een gezelschap van minimaal 30 personen kunnen wij u een op maat gemaakte aanbieding doen toekomen, zodat uw buffet van alle, door u gewenste gerechten en gemakken is voorzien.
Neemt u hiervoor contact op met 020-894 50 39.